@the rooftop

@the rooftop

torsdag 11. februar 2010

dolphin tour - failed


Men jeg fikk heldigvis en fin sykkeltur i Point Nepean National Park.

På onsdag skulle jeg svømme med delfiner - evolusjonens kanskje kuleste produkt - og gledet meg naturlig nok til det. Adam, en kompis fra Brighton i England, og jeg ble plukket opp ved Hotel Discovery klokka ti over sju på morgenen. Først var vi selvfølgelig innom en nasjonalpark, Point Nepean, den fjerde nasjonalparken jeg har besøkt til nå. Min National Park Tour 2010 ser ut til å bli en suksess.
"Eighty percent of success is showing up."
- Woody Allen



Jentene fra Taiwan er tydelig fornøyde med at en kul fyr nettopp lærte dem at V-tegnet med fordel kan byttes ut med andre tegn.



Adam får øye på noen delfiner som lekesloss med en elg på stranda. I slike øyeblikk skulle jeg ønske at jeg hadde en vidvinkel til kameraet mitt.

Etter at vi hadde sett nasjonalparken, ble vi kjørt videre til båten som skulle ta oss med til delfinene. Båten levde på ingen måte opp til beskrivelsen i katalogen - luxery boat, men det var ikke noe stort problem. Det var derimot litt kjedelig at det ikke ble noen svømmetur med delfinene. Vi fikk riktignok sett et par stykker som hoppet et stykke unna, men det var alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar