@the rooftop

@the rooftop

søndag 20. juni 2010

anders skifter favorittlag


Med ny fotball under armen og blikket rettet mot VM i Brasil 2014.

Siden Danmark tapte mot Nederland (se forrige bloggpost), fant jeg ut at jeg måtte skaffe meg et nytt lag å heie på i VM. Bortimot ingenting føltes da mer naturlig enn å velge seg nettopp Nederland. Påfølgende lørdagskveld ble tilbragt i Holland Soccer House med et nederlandsk flagg malt på hvert kinn og en oransje boa jeg fikk låne av Merel rundt halsen. Denne gangen hadde jeg hellet med meg, nederlenderne slo Japan hele 1-0. I tillegg valgte jeg riktig nummer på armbåndet jeg fikk utdelt i døra på vei inn og vant en fotball. Noen vil muligens hevde at jeg ikke akkurat valgte nummeret på armbåndet, men jeg kan ikke la meg påvirke av at mennesker med åpenbare mindreverdighetskomplekser bedømmer mine prestasjoner. Med den nye fotballen min ligger alt til rette for å gjøre comeback på fotballbanen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar